Kapat
(0) ürünler
Alışveriş sepetinizde ürün yok.
Filtreler
Özellikler
Ara

Teslimat ve İade

*Siparişimi ne kadarlık bir süre içinde iade edebilirim?
Herhangi bir nedenle iade etmek istediğiniz ürünleri iade şartlarına uygun olması halinde 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz.
 *Outlet kategorisinde bulunan ürünler için iade kabul edilmemektedir.
*Siparişimi nasıl iade edeceğim?
Dilerseniz, destek@vecton.com.tr adresine sipariş numaranızı, ilgili ürün kodunu ve iade sebebinizi belirten bir mail gönderebilir, ya da (0216) 414 93 73 Vecton  Müşteri Hizmetleri’ni arayarak iade talebinizi bildirebilirsiniz.
İade etmek istediğiniz ürünü, orijinal kutu veya ambalajında, birlikte gönderilen dokümanları ve tüm aksesuarları ile birlikte, mümkün olduğunca sağlam ve hasara uğramayacak bir şekilde paketlemenizi rica ediyoruz. Kutuyu, içerisinde yer alan  koruyucu maddelerle birlikte geri göndermeniz ürünlerin güvenli şekilde bize ulaşmasını sağlayacaktır.
Ürünlerin iadesini teslim etmek için, UPS Kargoyu arayarak adresinize çağırabilir, UPS Kargo görevlisine paketi teslim ederek karşı ödemeli olarak bize ulaştırabilirsiniz. İade etmek istediğiniz ürün için kargo ücreti Vecton tarafından karşılanmaktadır. Ancak bu hizmetten faydalanmak için yukarıda tarif edilen koşullara uymanız gerekmektedir.*
 

* Gönderilerinizi UPS Kargo 529E8F cari kodu gönderebilirsiniz.
* Diğer kargo firmaları ile yapılan karşı ödemeli gönderiler kabul edilmemektedir.
* İade edeceğiniz ürünleri " Vecton  /  Zühtüpaşa Mahallesi, Cami Sk. No:7, 34724 Kadıköy/İstanbul" adresine gönderiniz.
**Eğer iade etmek istediğiniz ürün arızalı ise, arıza hakkında bilgilendirme notu iletmeyi unutmayınız. Ürün, belirttiğiniz nota dayanarak uzmanlar tarafından incelenir. Değişim onayı verilen ürün stokta mevcut ise, birebir değişim yapılır. Stokta bulunmayan ürünler iade alınır ve ücret iadesi yapılır.
 
*Satın aldığım ürün arızalı veya hasarlı ise ne yapmalıyım?
Arızalı veya hasarlı ürünleri 30 gün içerisinde , varsa aynı ürün ile değiştirebilir veya iade edebilirsiniz. İade talebinizi iletmek için destek@vecton.com.tr adresine sipariş numaranızı, ilgili ürün kodunu ve iade sebebinizi belirten bir mail gönderebilir, ya da (0216) 414 93 73Vecton Müşteri Hizmetleri’ni arayabilirsiniz. 
Ürünü, orijinal kutusu, orijinal ambalajı, birlikte gönderilen dokümanları ve tüm aksesuarları ile birlikte göndermeniz gerekmektedir. 
 
*İade talebime ne kadar sürede dönüş alırım?
İade edilen ürün, tarafımıza ulaştıktan sonra en geç 3 iş günü içerisinde tarafımızdan incelenir. Tüm koşullara uygun olduğu tespit edildiğinde, iade işlem süresi yine 1 iş günü içerisinde başlatılır.
 
*Siparişimde bulunan ürünlerden sadece bir tanesini nasıl iade ederim?
Siparişinizin arasından sadece bir ürünü iade etmek isterseniz, “Siparişimi nasıl iade edeceğim?” bölümünde anlatıldığı şekilde işleminizi yapabilirsiniz.
 
*İade bedelim ne zaman kredi kartıma ödenir?
Kredi kartı ile yaptığınız ödemelerde ürün tutarı*, iade talebiniz onaylandıktan sonra** en geç 10 iş günü içerisinde kredi kartınıza iade edilecektir. Bankanıza bağlı olarak, iade tutarının kredi kartınıza yansıması birkaç gün sürebilir.
* Herhangi bir nedenle iade etmek istediğiniz ürünün kargo ücreti tarafımızca karşılanır. 
**İade işlemlerinin onaylanma süreci, ürünlerin tarafımıza ulaşmasından itibaren en geç 3 iş günü içerisinde tamamlanmaktadır.
 
*Taksitli yaptığım alışverişin para iadesi nasıl yapılacak?
Kredi kartı ile taksitli olarak yapılan alışverişlerin iadesinin bankanız tarafından yine taksitli olarak yapılacağını, Vecton bu duruma herhangi bir müdahalesinin bulunmadığını belirtmek isteriz. İadeden dolayı, siparişiniz nedeniyle limitinizde olan bloklanma kalkar, eski haline döner. Taksitli ödemeleriniz “-” olarak yansımaya devam eder, fakat her ay banka tarafından “+” olarak ilgili taksit tutarı da ekstrenize yansıdığı için taksit ödemesi yapmamış olursunuz.